حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

موفقیت در نمایشگاه با رعایت این ۶ اصل کلی

تبلیغات نمایشگاهی

تبلیغات و جذب مشتری برای هر صاحب کسب و کاری مهم است و هنگامی که در یک نمایشگاه شرکت می کنید ضروری است که از میان جمعیت و رقبا مشتریان خود را به دست بیاورید. اما از کجا می توان فهمید که دیگر غرفه ها برای جذب مشتریان چه کار می کنند؟ از کجا باید شروع کرد؟

برای برجسته تر کردن خدمات تان یا محصولات باید روی خلاق بودن و ارائه چیزی متفاوت تمرکز کنیم.

متن زیر راهکارهایی را ارائه داده که  با بهره گیری از آن ها می توانید به هدف خود برسید و جایگاه خود را در نمایشگاه های بعدی پیدا کنید.

بهترین هدایای تبلیغاتی را انتخاب کنید

هیچ کس دست خالی به یک نمایشگاه نمی رود. احتمالاً متوجه شده‌اید که شرکت ها همیشه هدایای رایگان را به عابران و مشتریان احتمالی می دهند و احتمال فروش خود را با این هدیه تبلیغاتی بالا می برند. بنابراین شکی نیست که شما باید هدایای تبلیغاتی رایگان و تاثیرگذار را در کنار غرفه زیبای خود داشته باشید.

سوال مهم این است که چه  هدیه تبلیغاتی مناسب نمایشگاه است؟ اگر در وبسایت ما چرخی بزنید با برخی از این محصولات آشنا خواهید شد.

پاسخ این است که محبوب ترین و کاربردی ترین و جذاب ترین  هدیه شما.

زمانی که شما هدیه تبلیغاتی خود را با این سه ویژگی به مشتریان عرضه می کنید و مارک تجاری خود را روی آنها حک می کنید مطمئن باشید که افراد از آنها استفاده می کنند و دیگران را با نام تجاری شما آشنا می کنند استفاده از این اقلام نشان دهنده حس وفاداری به برند شماست و به افراد نا آشنا با کسب و کار شما به راحتی اطلاعاتی در رابطه با فعالیت تان ارائه می دهد.

تبلیغ قبل از نمایش

تبلیغات اینترنتی
تبلیغات آنلاین

ایجاد یک گفتگو با شرکت کنندگان در حاشیه نمایشگاه، قبل از شروع نمایش می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند. شما می توانید به وسیله ساخت یک کلیپ یا ارائه تخفیف در محصولات و خدمات ایجاد آگهی بنری در سایر سایت ها و تبلیغ در هر ابزار رایگانی که در دسترس است خبر این که می خواهید در این نمایشگاه شرکت کنید را به افراد بیشتری برسانید. مهم نیست که از چه وسیله ای برای حضور خود در این رویداد نمایشگاهی استفاده می کنید مهم ترین چیز این است که شما در واقع قبل از اینکه غرفه خود را افتتاح کنید، کسانی هستند که مشتاق دیدن شما هستند و می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید.

از تبلیغات محیطی نهایت استفاده را ببرید

این مورد یعنی هر چیزی که در طی این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می گیرد. می تواند شامل پوستر ها اعلامیه ها و بنر ها و سایر ادوات تبلیغاتی باشد.

بعد از همه این ها پرچم هایی که با نام شما هستند و از دور دیده می شوند به شرکت کنندگان کمک می کنند تا به سرعت هویت شما و محل قرارگیری غرفه شما را شناسایی کنند. این کار می تواند جهت جلب توجه مشتریان بالقوه و ایجاد مشتریان احتمالی چالش‌ برانگیز باشد اما قطعاً غیر ممکن نیست.

فراموش نکنید که شخصیت شرکت خود را به غرفه و جایگاه خود اضافه کنید راه های مختلفی برای رسیدن به این هدف وجود دارد که یکی زا آن ها داشتن لباس فرم یکسان برای همه اعضای تیم است.

خلاقیت در تبلیغات

اگر خلاق نباشید دیگران به شما اجازه عرض اندام نمی دهند. متفاوت بودن کلید جلب توجه مردم است و انتخاب های شما در این زمینه بی انتهاست.

برخی از راه های نگه داشتن مردم می تواند شامل یک نمایش ویدیویی، نشان دادن متفاوت محصولات خود و یا حتی ایجاد یک بازی و یک رقابت کوتاه و سرگرم کننده باشد. بازی ها درجه بالایی از تعامل با مخاطبین ارائه می دهند و یکی از فوق العاده ترین راه ها برای جلب توجه مردم و نگه داشتن آنها روی غرفه شماست.

بعد از انجام این کارها احتمال این وجود دارد که شرکت کنندگان اطلاعاتی در رابطه با محصولات و خدمات شما بگیرند و در مقابل شما نیز می توانید جزئیات تماس و اطلاعاتی در رابطه با کسب و کار آنها به دست بیاورید اینجا زمانی است که بروشورها راه خوبی برای دستیابی به این هدف هستند.

همه شرکت ها از کاتالوگ استفاده می کنند اما کسانی موافقند که با استفاده از روش هایی خاص درصد خوانده شدن این کاتالوگ ها را با ارائه روش‌های خلاقانه بالا ببرند. یکی از روش‌های جالبی که در دیگر کشورها استفاده می شود هدیه دادن فلش درایو است که حاوی اطلاعاتی مانند فیلم و عکس در رابطه با کسب و کار شماست با این کار شما هم شرکت خود را معرفی کرده اید و هم یک هدیه تبلیغاتی ارزشمند به مشتریان داده اید.

ساخت یک فضایی دعوت کننده

هدایای تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

در این مقاله و سایر مقالات که در رابطه با هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی و جذب مشتری از نمایشگاه ها تعریف شده است بیشتر تمرکز بر روی هدایای تبلیغاتی است. اما نباید فراموش کنید که خود غرفه نیز در جذب افراد به سمت شما تاثیر بسزایی دارد.

استفاده از یک مبل راحتی خوب ارائه وای فای رایگان و طراحی باز غرفه باعث می شود تا مردم با میل و رغبت بیشتری به شما نزدیک شوند. این نکته را در نظر داشته باشید که یک غرفه شلوغ و درهم برهم باعث می‌ شود که شما بی‌نظم به نظر برسید و شرکت کنندگان در نمایشگاه را از شما دور می کند.

شبکه موثر ایجاد کنید

شبکه سازی عنصر حیاتی هر نمایش یا نمایشگاه تجاری است و به شما این امکان را می دهد که با مشتریان احتمالی ارتباط برقرار کنید، روابط جدیدی ایجاد کرده و آن ها را توسعه دهید.

تنها ارائه کسب و کار برای شبکه سازی کافی نیست !!!

عده ای فقط در نمایشگاه ها با اینکه غرفه دارند ولی بی هدف پرسه می زنند. شما می توانید این پرسه زدن را با نگرشی مهم تر و پر انرژی تر انجام دهید به این صورت که به حرف های مردم گوش دهید و اطلاعات تماس هر کسی را که به ایجاد رابطه با آنها علاقه مند هستید بگیرید.
شرکت پیام گرافیک ارائه دهنده انواع هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی است شما می توانید جهت طراحی کاتالوگ و خدمات چاپ افست با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

 

مدیریت سایت
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما
تهران، بزرگراه فتح ، میدان شیر پاستوریزه ،بلوار ۱۷ شهریور ، خیابان مختاری ، پلاک ۲۳
۶۶۷۸۳۹۰۰(۰۲۱) الی ۲
info@payamgraphic.ir
X