درباره ما
شرکت مشاور ارتباطات پیام – اسرا با نام تجاری پیام و در سال ۱۳۷۸با توجه به نیاز صنعت بیمه به منظورتبلیغات و مدیریت اسناد و مدارک بیمه ای و با هدف تولید انواع لوازم اداری، و هدایای تبلیغاتی تاسیس گردید.
پیام با سرلوحه قراردادن کیفیت عالی، قیمت مناسب و رضایت مشتری هم اکنون به عنوان یکی از تولید کنندگان مورد اعتماد ایرانی در میان سازمانها،و شرکت ها و مراکزبیمه ای و نمایندگان بیمه به شمار آمده و از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد.
پیام گرافیک با راه اندازی سامانه خرید انلاین درصدد ایجاد سرعت و کیفیت و قیمت مناسب جهت مشتریان می باشد .
ما ادعا نمی کنیم که بهترین تولید کننده جلد بیمه و جلد مدارک هستیم، اما افتخار می کنیم که بهترین ها همیشه پیام را انتخاب می کنند.
در هر زمان و هر مکان سخن از جلد بیمه و کاور اسناد بیمه ای به میان می آید محصولات پیام یکی از بهترین گزینه های محافل بیمه ای و شرکتهای مذکور محسوب می گردد.
شرکت مشاور ارتباطات پیام با تولید روزانه بیش از ۳۰هزار جلد بیمه نامه برای نمایندگان بیمه شرکت های مختلف از جمله ؛ بیمه ایران ، بیمه آسیا ، بیمه دانا ، بیمه البرز ، بیمه کارآفرین ، بیمه پاسارگاد ، بیمه پارسیان و… تحت عنوان جلد بیمه نامه شخص ثالث ، جلد بیمه نامه عمر ، جلد بیمه نامه بدنه و… فعالیت گسترده می نماید.
توسعه اینترنت روشهای خرید ما را به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب میکند. امروز دیگر افراد این روش خرید را بیشتر منطبق بر شرایط زندگی مدرن میبینند. ویژگیها و طبیعت خرید اینترنتی با روحیات و نیازهای رو به رشد ما هماهنگتر شده است. همه سخت در حال تلاش برای پیشرفتهای شخصی و جمعی خود هستیم.
امروزه بهای اوقات فراغت ما با وجود مشغلههای روزانه بسیار گرانبهاتر شده است. همه ما برای این اوقات برنامه ریزی فشردهتری داریم. دیگر صرف زمانهایی نسبتا طولانی در فعالیتهای نهچندان با اهمیت مانند خرید و سفرهای شهری برای بسیاری از انسانها اولویت خود را از دست داده است. هوشمندی انسانها، آنها را مجاب میکند که با تغییر در الگوهای قدیمی و ناکارآمد زندگی، هوشمندانهتر و امروزیتر زندگی کنند. صرف اوقات فراغت برای تفریح، آموزش، ورزش، لذت بردن از علایق شخصی و رفع خستگیهای روزانه اولویت بیشتری نسبت به فعالیتهای وقتگیر و در عین حال کم اهمیتتر مانند خرید کردن دارند.
امروز دیگر برای بیشتر نیازهای روزمره راه حلهای جدیدتری وجود دارد، از جمله برای انتخاب و خرید کالا. دیگر کمتر کسی برای خرید کالا، بدون تحقیق و بررسی دقیق اقدام میکند.
مشتریان پیشاپیش و قبل از خرید از حق انتخاب گسترده خود و اطلاعات موجود نهایت استفاده را میبرند. مشتری در دنیای امروز حق انتخاب بیشتری را طلب میکند و مایل است دقیقتر و با قطعیت بیشتری انتخاب کند. زندگی امروزی بیگمان خرید به روشهای نوتر، هوشمندانهتر و البته لذت بخشتری را میطلبد. از همین روست که هر روز به تعداد استفاده کنندگان سرویسهای اینترنتی و مشتریان فروشگاههای اینترنتی افزوده میشود.
در همین راستا شرکت ایمنی شناسی اسراء (پیام گرافیک ) با راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود سعی بر آن داشته تا همگام با شیوه های نوین دنیا نسبت به ایجاد روشهای مطمئن و سریع در امر خریدهای اینترنتی اقدام کرده باشد.
به اطلاع می رساند کارشناسان ما همه روزه به غیر از ایام تعطیل آماده پاسخگویی به مشتریان محترم می باشند.