حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

۷ دلیل استفاده از چتر تبلیغاتی و تاثیر آن در تبلیغات محیطی

جا کارتی تبلیغاتی

تابستان که به اواخر خود نزدیک می شود اغلب کسب و کار ها به روزهای بارانی آتی فکر می کنند. با این که کشور ما فقط در مناطق شمالی آن باران زیادی را می بیند ولی استفاده از چتر تبلیغاتی در تمام کشور کاربرد دارد.

معمولاً چتر ها آخرین چیزی هستند که به عنوان آیتم های تبلیغاتی پیشنهاد داده می شوند و مخاطب شما فکر می کند که این وسایل مفید نیستند و می‌توان به هدایای تبلیغاتی دیگر امیدوار بود اما این طور نیست. چتر تبلیغاتی مشتریان شما را از رگبارهای شدید حفظ می کند و علامت تجاری شما را در محیطی بسیار بزرگتر از سایر اقلام تبلیغاتی در معرض دید عموم قرار می دهد.

چترها، چه تبلیغاتی و چه معمولی، برای بیشتر مردم در طول ماه های سرد سال ضروری هستند و به غیر از یک طوفان شدید می‌توانند در اغلب روزهای پاییز و زمستان بیرون آورده شوند. مفید بودن این وسیله باعث می‌شود که آنها در فعالیت‌های بازاریابی ما نقش پررنگی ایفا کنند و به صورت ابزاری عملی در میان خانواده ها دست به دست می شوند.

فواید زیادی برای استفاده از چترها به عنوان یک هدیه تبلیغاتی وجود دارد مانند نکاتی که در فهرست زیر به آنها اشاره شده است:

خوش استیل است

چتر تبلیغاتی آبی
چتر تبلیغاتی

استفاده از برند شما در یک چتر به شما کمک می کند که افراد را در میان جمع از باقی مردم متمایز کنید. با استفاده از رنگهای روشن چتر شما توجه مشتریان بیشتری را به خود جلب خواهد کرد. با ایجاد چیزی منحصر به فرد و مد روز توجهات بیشتری برای برند خود به دست خواهید آورد. در صورتی که برنده شما از طرح ها و رنگ های متمایز استفاده کند.

همچنین چتر، ناحیه چاپ بزرگی را به ما می دهد که آن را به منظور درج لوگو، پیام، تصویر محصولات شما و یا اضافه کردن نام تجاری تان به هر اندازه که آن را مناسب می بینید فراهم می کند.

بسیاری از کسب و کارها در نمایشگاه های تبلیغاتی، از خودکار و لیوان خالی برای تبلیغات استفاده می کنند. اما چترها در نمایشگاه ها به دلیل شکل منحصر به فرد شان می ‌توانند به راحتی توجه حضار را با استفاده از متفاوت بودنشان جلب کنند.

چتر تبلیغاتی بسیار مفید است

بر خلاف برخی محصولات که برای اهداف بازاریابی به کار می روند یک چتر تبلیغاتی با کیفیت هدیه تبلیغاتی بسیار عملی و کاربردی است.

این بدین معنی است که چترهای تبلیغاتی شما به طور منظم توسط افرادی که آن را دریفات کرده اند به کار گرفته می‌شوند و با تلاش بسیار کمی تبلیغات برند را تضمین می کنند.

مطمئن باشید که این محصول توسط هر کسی که آن را دریافت می کند مورد تقدیر قرار خواهد گرفت. چون آنها می‌توانند تا مدت ها از آن استفاده کنند و مخصوصاً اگر در شمال کشور باشد این تقدیر بیشتر است زیرا باران نیز به مقدار بیشتری نسبت به باقی کشور در آن مناطق می بارد. ولی اگر در مکان هایی باشد که باران کمتری نسبت به شمال کشور ببارد حداقل در پاییز و زمستان استفاده از آن تضمینی است.

سازگاری با محیط زیست

چتر تبلیغاتی
چتر تبلیغاتی عصایی

با انتخاب چترهای تبلیغاتی برای تبلیغ برند خود، همچنین یک تصمیم سازگار با محیط زیست نیز می گیرید. بر خلاف شکل های گوناگون تبلیغاتی مانند بروشورها، چتر های تبلیغاتی مستقیماً به سطل زباله انتقال داده نمی شوند و به احتمال زیاد تنها به وسیله دریافت کنندگان به دور انداخته می شوند.

در حقیقت چترها تمایل به ماندگاری طولانی دارند چون مشتریان شما می توانند بارها و بارها از آنها استفاده کنند که این اسفاده ممتد به شما طول عمر برند را هدیه می دهد.

مقرون به صرفه

چتر تبلیغاتی روشی کم هزینه برای رساندن برند به چشم مردم است. با تولید چیزی که به آن نیاز دارید می توانید برای حذف ضایعات و رسیدن به یک مخاطب بزرگتر از طریق افزایش مواجهه با برند کار کنید. با انتخاب هدیه ارزان و مفید برای تبلیغ برند خود می توانید بازگشت سرمایه اولیه را به وسیله چتر های تبلیغاتی امری مسجل بدانید.

نگهداری آسان از چتر تبلیغاتی

چتر تبلیغاتی زرد
چتر تبلیغاتی اتومات

در مطالب گذشته به این نکته اشاره شد که بعضی از هدایای تبلیغاتی در همان روزهای اول به ته کشوهای اداری پرتاب می شوند. این حقیقت که چترها مفید هستند فقط ساخته ذهن نویسنده این مقاله نیست بلکه از از پرس و جو و تحقیق از مشتریان به دست آمده است. استفاده از آن بسیار آسان است، آن ها سبک هستند، به گرما حساس نیستند و ضد آب هستند.

به این معنی که شما می توانید آنها را امروز سفارش دهید و تا زمانی که می توانید از آنها استفاده کنید.

چترها تاریخ مصرف ندارند بنابراین برای استفاده از آنها مجبور نیستید که بلافاصله از آنها استفاده کنید و وقتی که دوران بارندگی تمام شد آنها را دور بیندازید.

هدیه عالی برای کارکنان

چتر های یک محصول تبلیغاتی عالی برای هدیه دادن به کارمندان هستند. آنها برای کارمندان جدید ایده‌آل هستند و خودشان را به برند شما نزدیک کنند. شاید بعضی افراد به دلیل درج لوگوی شرکتی خاص روی چتر از استفاده از آنها اجتناب کنند اما وقتی آنها را به کارمندان هدیه می دهید مطمئن باشید که از آنها استفاده خواهند کرد.

مهم نیست که آن ها به کجا می روند مهم این است که لوگو یا جزئیات تماس شما را با خود به هر جایی که سفر می کنند یا پیاده روی می کنند به مردم آن منطقه نشان می‌دهند این هدیه تبلیغاتی راهی خوب برای بهبود روحیه کارکنان و ترویج وفاداری هستند

همه کاره

همانطور که در در سطور بالا اشاره شد چتر ها بیشتر از اینکه یک وسیله تبلیغاتی باشند یک وسیله کاربردی اند و برای برآورده کردن نیازهای مشتریان ساخته شده اند. بنابراین چترها می‌توانند در اندازه های مختلف ظاهر شوند و به شما این امکان را می دهد که تنوع زیادی از رنگ و مدل را داشته باشید. از چتر های تبلیغاتی کوچک گرفته تا اندازه های بسیار بزرگ آن.

استفاده از چتر های تبلیغاتی یک راه بسیار موثر برای بازاریابی برند است که مزایای بسیاری را نسبت به دیگر کالاهای تبلیغاتی سنتی دارند با توضیح چترهای تبلیغاتی به مشتریان و همکاران، خلاقیت خود را به رخ آنها بکشید چون این هدیه تبلیغاتی نمی تواند نادیده گرفته شود.

پیام گرافیک آماده ارائه انواع کالاهای تبلیغاتی با تمرکز بر روی جلد مدارک و تولید سررسید تبلیغاتی است.

مدیریت سایت
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما
تهران، بزرگراه فتح ، میدان شیر پاستوریزه ،بلوار ۱۷ شهریور ، خیابان مختاری ، پلاک ۲۳
۶۶۷۸۳۹۰۰(۰۲۱) الی ۲
info@payamgraphic.ir
X