حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

زبان بدن و رعایت ۴ نکته برای موفقیت در تبلیغات و بازاریابی

زبان بدن در تبلیغات

کنش های ما بلندتر از کلمات حرف می زنند . بخش عظیمی از نحوه ارتباط ما با دیگران از طریق صحبت ما نیست ، بلکه این است که چگونه خودمان را در حال صحبت حاضر می کنیم . زبان بدن راه غیر کلامی است که ما این کار را بعضی اوقات به صورت ناخودآگاه انجام می دهیم و به اشتباه می تواند پیغام اشتباهی را از طریق زبان بدنی ارسال کند .

مهم نیست که سخنرانی ما چقدر قدرتمند و قانع کننده است ، اگر روشی که ما خودمان را معرفی می کنیم ، پیام ما را پشتیبانی نمی کند ، در حال شکست هستیم . این مسئله به طور باورنکردنی در یک گفتگوی تجاری مهم است که: “برداشت اول همه چیز است” . در اینجا چند نکته مهم برای نحوه استفاده از زبان بدن به روش بسیار مثبت برای رسیدن به هدفتان آورده شده است.

 

زبان بدن

چه کاری را باید با صورت خود انجام دهید؟

حالات صورت مهم هستند ، چون اینجا جایی است که تمرکز یک فرد در هنگام صحبت کردن با شما خواهد بود . حالات چهره شما براساس آنچه در مورد آن صحبت می کنید ، باید متفاوت باشد.می دانیم که لبخند دوستانه بسیار خوب است ولی اگر در حین صحبت در مورد موضوعات خاص لبخند بزنید ، بسیار نا مناسب خواهد بود.

شما باید پیش از شروع تبلیغ و بازاریابی خود به افراد لبخند بزنید تا آن ها احساس راحتی کنند و به شما اطمینان دهند که می توانند بیایند و با شما صحبت کنند . یک چهره آرام و بی حالت می تواند فوق العاده دلسرد کننده باشد و باعث شود که مردم بخواهند با شخصی غیر از شما ارتباط داشته باشند . همیشه سعی کنید ارتباط چشمی را با افرادی که با آنها مکالمه می کنید حفظ کنید. این کار این پیام را به آنها منتقل می کند که صجبت های او برای شما مهم است و اگر شما گوینده باشید تمام توجه او را به خود جلب می کنید. پیشنهاد نگارنده این است که با فردی که با او راحت هستید شروع کنید و در مورد حالات چهره خود در زمان بازاریابی از او سوال کنید و راهنمایی بگیرید .

زبان بدن و نحوه ایستادن صحیح

شاید کمی سخت باشد که در یک مکالمه تجاری ایستاده باشید؛ ممکن است اینطور احساس شود که شما تنها کسی هستید که در معرض نمایش قرار دارید . با این حال ، ایستادن بهترین راه برای ارائه شما است و شما باید در مقابل وسوسه نشستن و صحبت کردن با مردم از روی صندلی مقاومت کنید . با اینکه این کار ممکن است احساس راحتی بیشتری داشته باشد ، اما این حس اعتماد به نفس را ایجاد نمی کند .

در اینجا به چند نکته در مورد نحوه ایستادن در یک نمایش تجاری اشاره می کنیم :

  • از باز کردن بیش از حد دستها خودداری کنید – این نشان می دهد که شما بسته هستید و می خواهید باز باشید .
  • پاهای خود را کمی باز کنید تا حس اعتماد به نفس بیشتری را منتقل کند.
  • مشت های گره خورده نشانه منفی هستند ، از این کار اجتناب کنید .
  • اگر وزن شما به طور مساوی در هر پا پخش شود ، بنابراین به تعادل خود بی توجهید و این نشانه خوبی نیست .
  • ژست خود را خوب حفظ کنید تا نشان دهید که به شما اعتماد به نفس دارید .
  • با گاز گرفتن ناخن های خود و یا بازی کردن با موها و یا کارهای غیر حرفه ای دیگر مشتریان را از دست خواهید داد .

در نهایت ، باید سعی کنید تا حد امکان طبیعی باشید و در حین این حالت طبیعی مواظب لو نرفتن پیروی شما از یک سری اصول از پیش تعریف شده باشید. اگر این حالت طبیعی را نداشته باشید ممکن است مشکلاتی را در زمینه فروش داشته باشید. اگر اصول بازاریابی یا سبک مکالمه خاصی را مطالعه می کنید بهتر است برخی از تمرینات خود را مقابل آینه انجام دهید و یا هنگام تمرین از خود فیلم بگیرید. این کار به شما برای شناسایی نقاط مشکل دار کمک شایانی خواهد کرد. یادگیری نحوه ایستادن در یک گفتگوی تجاری مهارتی است که می تواند با تکرار و تجربه کامل شود رعایت اصول صحیح آن می تواند تاثیر زیادی در درگیر شدن با مشتریان در پی داشته باشد.

زبان بدن در تبلیغات
زبان بدن

آیا باید به اطراف حرکت کنید؟

با این حال ، کاملا ً ثابت ایستادن می تواند کمی دلسرد کننده باشد ، زیرا حرکت بیش از حد در اطراف حد می تواند این تصور را ایجاد کند که شما در گفتار خود نامطمئن هستید ، پس باید یک تعادل دقیق را ایجاد کنید . سعی کنید به زبان بدن فردی رفتار کنید که با آن صحبت می کنید ، این کار نشان می دهد که شما موافق او هستید و به طور ناخودآگاه به آن ها می گویید که هر دوی شما در یک جبهه هستید .

تکان دادن زیاد دست ها چیزی است که هرگز نباید اتفاق بیفتد. باید تکان دادن دستان خود را برای موقعیت مناسب خرج کنید. قاعدتا برخی جملات و کلمات شما نقاط برجسته گفتگوی شماست برای نشان دادن این نقاط دستان ما به کمکمان می آیند. وجود واقعیت انکار نا پذیر در مورد دستها این است که این عضوبه طور طبیعی در حین حرف زدن تمایل به حرکت دارد و استفاده بجا و به موقع از آنها به مردم اجازه می دهد تا بدانند شما از صحبت های خودتان هیجان زده اید. اما باز هم تاکید می کنیم که از دست ها زمانی که تاکید خاصی بر روی کلمه ای خاص دارید استفاده کنید .کنترل آنها را به صورت تصادفی از دست ندهید تا اعتماد به نفس فزاینده ای به شما هدیه دهد.

فاصله بین شما و مشتریان در زبان بدن

حتی اگر پشت یک میز کنفرانس ایستاده باشید ، این مانع فیزیکی بین شما و فردی که دارید با آن صحبت می کنید همیشه نشانه این نیست که چقدر دور هستید . مهم این است که مطمئن شوید از مردم پشتیبانی می کنید و با آن ها صحبت می کنید ، چون در غیر این صورت می تواند نشان دهد که شما سعی دارید از آن ها فرار کنید . به طور مشابه ، ایستادن بیش از حد به آن ها باعث می شود که آن ها احساس معذب بودن کنند و باعث شوند که آن ها بخواهند غرفه شما را ترک کنند . توجه داشته باشید که در کجا در ارتباط با شما قرار گرفته اند و آن فاصله را بر طبق آن حفظ کنید .

ما امیدواریم که این نکات به شما این امکان را دهد که نسبت به افراد در نمایش های تجاری اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید . فراموش نکنید که تمام هدایای تبلیغاتی مهم آماده برای کمک به مردم برای کمک به گسترش آگاهی از برند هستند . در پیام گرافیک با جلد مدارک تبلیغاتی ، کیف های کنفرانس تبلیغاتی و سر رسید تبلیغاتی هدایای ارزشمندی را برای صاحبان کسب و کار و شرکت ها مخصوصا شرکت های بیمه ای فراهم کرده ایم.

 

مدیریت سایت
ارسال دیدگاه
X