حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

کوله پر کن ها در هر نمایشگاه چه نقشی دارند؟

هدایای تبلیغاتی

شما وظایف خود را می دانید. اول از همه شرحی از محصولات و خدمات خود را در یک نمایشگاه مهم قرار داده اید. همه بنر ها و پوسترهای تبلیغاتی نصب شده اند. بسته هدایای تبلیغاتی آماده و منتظرند. همچنین ماگ های تبلیغاتی با برند شما نیز در گوشه ای از میزتان در کنار کارت های ویزیت خودنمایی می کنند.

سپس از گوشه ای از نمایشگاه یک نفر را می بینیم که با نگاهی مرموز و معذب به میز و تدارکات تبلیغاتی ما نگاه می کند. اجناس را به دقت بررسی می کند. این شخص ، به اصطلاح ما یک “کوله پر کن” است.

هر جا که نمایشگاهی برگزار می شود مطمئنا سر و کله تعدادی کوله پر کن نیز پیدا می شود که فقط به قصد گرفتن هدایای تبلیغاتی رایگان به آن مکان آمده اند و از این کار هیجان زده نیز می شوند. این افراد کوله پر کن هیچ قصدی برای ایجاد ارتباط با شما یا جستجوی کسب و کارتان ندارند. آنها تنها یک هدف دارند ، این که بایستند و هر آنچه که می توانند برداشت کنند .

هدایای تبلیغاتیبا تحقیقات و تجربه ما از از شرکت در نمایشگاه های مختلف، به این نتیجه رسیدیم که به طور کلی سه نوع کوله پر کن در طبیعت وجود دارد:

گروه دزدکی بردار و فرار کن

گونه ای از این افراد به شکلی تند و تیز هدایای تبلیغاتی شما را می گیرند و می روند. این افراد فرصتی برای صحبت کردن یا گوش دادن به تبلیغ شما ندارند ، آن ها نمایش شما از هدایای تبلیغاتی را درک کرده اند و به هر وسیله لازم از آن خودکارها و دفترچه های رایگان می خواهند .

روش های این افراد می تواند متفاوت باشد. برخی ممکن است که به میز شما نزدیک شوند. ارتباط چشمی را با شما برقرار کنند و تظاهر کنند که به شدت مجذوب چیزی هستند که پشت سر شما قرار دارد. اما فریب نخورید . این افراد به سرعت فلاش دوربین می توانند یک خودکار تبلیغاتی ، جاکلیدی تبلیغاتی یا فلش مموری تبلیغاتی شما را بردارند و قبل از این که متوجه شوید آن ها چه کار می کنند از غرفه یا میز جلوی غرفه شما فاصله گرفته اند.

بعضی دیگر ممکن است به سراغ رویکردی مستقیم تر روی بیاورند. آن هایی که به طور اتفاقی از کنار غرفه شما رد می شوند و مستقیما به چشم شما نگاه می کنند و آنچه را که دم دستشان باشد و بتوانند به جیب بزنند از روی میز تبلیغات شما بر می دارند. این قبیل افراد را می توان به وسیله روش گرفتن و رها کردن ناامید کرد.

بهترین راه برای جلوگیری از اقدامات این افراد این است که به محض ارتباط چشمی با غرفه ، تبلیغات خود را شروع کنید. آنها یا دستپاچه می شوند و دور می شوند یا حداقل می ایستند و تا وقتی که کارتان تمام شود مودبانه به سخنان شما گوش می دهند.

گروه روباهان کنجکاو

تفاوت بسیار ظریفی در این جنس وجود دارد . این افراد سعی می کنند نقش کسی را که عمیقا ً به شما و کسب وکار شما علاقمند است , بازی کنند . آن ها به سمت میز شما حرکت خواهند کرد و نشان می دهند که اعلامیه یا پرچم شما را بررسی کرده و مستقیما ً از شما سوال خواهند کرد .

ممکن است با این افراد برخورد کنید و فکر کنید که شما یک فروش تضمین شده بر روی دست خود دارید ، اما فریب نخورید ، همه چیز در چشم ها است. این افراد قادر نیستند تا نگاه سرگردان خود را از هدایای تبلیغاتی ای که برای مشتریان در نظر گرفته اید فقط به شخص شما معطوف کنند و آن هدایای فریبنده را نبینند. مطمئن باشید کسی که بتواند از وسایل تبلیغاتی مانند سر رسید تبلیغاتی یا کیف مدارک تبلیغاتی بگذرد و به صحبت های شخص شما گوش دهد یک طرفدار و مشتری پروپا قرص برای شما خواهد بود.

کار عمده ای که می توانید در مورد این کوله پر کن ها انجام دهید این است که تا جایی که ممکن است کارتان را به سرعت تمام کنید و آنها را ادامه مسیر خود بفرستید. چه کسی می داند؟ شاید اگر تبلیغ شما واقعا جذاب و خوب باشد بتوانید آن ها را به یک مشتری پر سود تبدیل کنید بازگشت او را داشته باشید.

هدایای تبلیغاتی خاص
نمایشگاه بین المللی

گروه فرصت طلب های پر رو

این کوله پر کن ها حداقل ترین نوع متداولی هستند که شما با آنها مواجه خواهید شد. اما احتمالا حداقل یکی دو نفر در هر نمایشگاه از این افراد به سراغ شما خواهند آمد. آنها هیچ تردیدی در گفتن این نکته که چرا در نمایشگاه شرکت کرده اند و آنچه که به دنبالش هستند ندارند.

این دسته از افراد به طرزی کاملا خونسرد به سمت میز شما قدم می زنند و به طوری کاملا عادی از شما تقاضا خواهند کرد که یکی از دفترچه یادداشت های تبلیغاتی خود را بدون پرسیدن هیچ سوالی به آن ها بدهید. زمانی که آن ها چیزی را که می خواستند پیدا کردند به سادگی از شما دور می شوند و هدف بعدی خود را پیدا خواهند کرد.

این رویکرد، کاملا صادقانه و کمی –با عرض معذرت- بی شرمانه است که شما باید اعتبار خودتان را در مقابل فردی که هیچ خریدی از شما نمی کند حفظ کنید. و از جهتی خوبی این روش این است که آنها هیچ سوال اضافی در مورد کسب و کارتان از شما نخواهند پرسید و شما مجبور به تبلیغ بیهوده محصولات یا خدماتتان برای افراد بی ارزش نیستید. خبر خوب در مورد این افراد این است که همان طور که اشاره شد افراد زیادی را از این دست در نمایشگاه ها نخواهید دید.

از بدی های این افراد زیاد گفتیم ولی بهتر است بدانیم که این افراد نقش بسیار مهمی در نمایشگاه ها برای دیده شدن برند شما بازی می کنند. اگر شما هدایای تبلیغاتی مناسبی را به این افراد بدهید با این که ممکن است هیچ خریدی از شما نکنند ولی همین که با در دست داشتن برگه یا وسیله ای از شما، در نمایشگاه می چرخند و باعث دیده شدن برند شما، باعث ایجاد ارتباط و ایجاد همهمه در مورد کسب و کار شما می شوند. مطمئن باشید دیده شدن نماد شما به برندینگ و فروش بیشتر شما منجر خواهد شد.

هدایای تبلیغاتی نمایشی و هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی بخش مکمل در برپایی یک غرفه در نمایشگاه تخصصی است. در شرکت پیام گرافیک ما می توانیم انواع مختلف از هدایایی که با نام تجاری شما و برند شخصی شما هستند را فراهم کنیم. طراحی و تولید کاتالوگ تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی ارزان به شما این امکان را می دهد که به کمک این افراد هر چه بهتر و بیشتر دیده شوید. با کارشناسان فروش پیام گرافیک در تماس باشید تا آخرین مدل از گیفت های تبلیغاتی مخصوصا با هدف نمایندگان بیمه، مثل کیف مدارک و کلاسور چرمی آشنا شوید.

مدیریت سایت
ارسال دیدگاه
X