منو

مشــاوره رایــگان - ٠٢١٦٦٧٨٣٩٠٠

پیام مطلع است که شما به اطلاعات شخصیتان اهمیت می دهید و چگونگی استفاده و به اشتراک گذاشتن این اطلاعات برای شما مهم است و به این امر توجه وافری اختصاص داده است.مجموعه اطلاعات و بندهای ذکر شده پیش رو مربوط به استفاده از وبسایت payamgraphic.com و لینک های مرتبط و زیر مجموعه های پیام است.
با توجه به اینکه ما اطلاعات خاصی از مشتریان جمع آوری می کنیم مایل هستیم تا شما کاملا از اطلاعات ذخیره شده، دلیل ذخیره آنها، چگونگی استفاده از آنها، چگونگی کنترل و چگونگی افشای آنها مطلع باشید.
با بازدید از وبسایت ما، ثبت اطلاعات، استفاده از سرویس های ارائه شده و/یا خرید محصولات پیام شما رضایت خود را از مجموعه قوانین و شرایط حاکم بر وب سایت اعلام می دارید. توجه داشته باشید مطالعه این بخش و قوانین حاکم بر وب سایت به ازای هر دفعه بازدید از وب سایت الزامی است.
در متن پیش رو منظور از کلمات “ما” و “پیام “، شرکت مشاور ارتباطات پیام و ایمنی شناسی اسرا  و منظور از “شما” و” کاربر” هر فردی است که از وب سایت و یا سرویس های ارائه شده توسط پیام استفاده می نماید و یا با بخش خدمات مشتریان پیام ارتباط برقرار می کند.
“لطفا اگر مجموعه قوانین حاکم وب سایت و ذکر شده در این بخش مورد قبول شما نیست تقاضا دارد از وب سایت استفاده ننمایید و هیچ اطلاعاتی در آن به ثبت نرسانید”.

1. اطلاعات جمع آوری شده
ما سه نوع از انواع اطلاعات را جمع آوری می کنیم:
I. اطلاعاتی که شما با آگاهی برای پیام فراهم می آورید.
II. اطلاعاتی که ما از دیگران دریافت می کنیم.
III. اطلاعاتی که توسط تکنولوژی و سیستم ردیابی اتوماتیک دریافت می کنیم.

اطلاعات شما زمانی که در وب سایت عضو می شوید، در وب سایت ورود می کنید، اطلاعات حساب کاربریتان را به روز می کنید، سفارشی ثبت می کنید، به صورت آنلاین خرید می کنید، با بخش خدمات مشتریان تماس می گیرید، کاتالوگ دریافت می کنید، در قرعه کشی شرکت می نمایید و یا با شبکه های اجتماعی مربوط به پیام ایجاد ارتباط می نمایید، جمع آوری می شوند. ممکن است اطلاعات شما با مراجعه به شرکت پیام ، درخواست ارسال کاتالوگ و یا از طرق دیگر بازاریابی در پایگاه اطلاعات پیام ذخیره گردد. این داده ها ممکن است اطلاعات مربوط به نام، ایمیل، آدرس و یا اطلاعات تماس شما باشند. اگر تصمیم بگیرید اطلاعاتی از طریق وب سایت پیام برای دوستانتان ارسال کنید اطلاعات دوستانتان نیز در بانک اطلاعات پیام ذخیره و برای ارسال ایمیل ها و در جهت مقاصد بازاریابی استفاده خواهد شد.
پیام  ممکن است اطلاعاتی از طریق تکنولوژی و سیستم های ردیابی اتوماتیک دریافت و در بانک اطلاعاتی خود ذخیره کند و از آن ها برای بهینه سازی و در جهت استفاده هرچه ساده تر وب سایت برای بازدید کنندگان استفاده نماید. به عنوان مثال وقتی از وب سایت پیام دیدن می فرمایید ما اطلاعاتی از قبیل آدرس آی.پی.، سیستم عامل کامپیوتر شما و نوع مرورگر اینترنت شما جمع آوری می کنیم تا در آنالیز آماری در جهت بهبود هرچه بیشتر وب سایت از آن ها بهره بگیریم.
در وب سایت پیام  ممکن است از کوکی ها و تکنولوژی های مشابه استفاده شود. کوکی ها برای ذخیره آمار صفحاتی که شما در طول بازدیدتان از وب سایت پیام از آنها دیدن کرده اید استفاده می شوند و هیچ داده ای از اطلاعات شخصی شما از قبیل نام و آدرس را ذخیره نمی کند. کوکی ها برای فعال سازی و استفاده از امکاناتی از قبیل تشخیص کاربر در زمان بازدید مجدد از وب سایت، سرعت بخشیدن به جستجوی شما در وبسایت، پیگیری سفارشات شما و نحوه استفاده شما از وب سایت پیام ، استفاده می شوند.کوکی ها به ما در بهینه سازی وب سایت و خدماتمان به شما یاری می رسانند. شما می توانید با غیر فعال کردن دریافت کوکی ها از منوی تنظیمات مرورگر اینترنتتان از دریافت آنها ممانعت بعمل آورید که ممکن است دیگر قادر به استفاده از بعضی از امکانات وب سایت نباشید. اگر این تنظیمات در مرورگرتان انجام نشده باشد بمحض بازدید از وب سایت پیام سیستم شما کوکی های مذکور را دریافت خواهد کرد.
شما با استفاده از وبسایت پیام رضایت خود را از استفاده از کوکی ها با مقاصد ذکر شده اعلام می دارید.

2. چگونه از اطلاعات شما استفاده می شود
ارسال سفارشات با کاربران تماس خواهند گرفت تا بهترین زمان را برای ارسال سفارشات هماهنگ نمایند. شایان ذکر است که ارائه کارت شناسایی در هنگام تحویل کالااز روشهایی که در بند ٩ صحبت خواهد شد الزامی است.
در صورت بروز مشکل در پردازش سفارش و یا انصراف کاربر، مبلغ پرداخت شده، بسته به انتخاب کاربر حد اکثر تا ۷ روز کاری و پس از کسر هزینه های احتمالی به حساب مشتری(به شماره کارت یا حسابی که خرید از آن صورت گرفته) واریز و یا اعتبار معادل آن را در حساب کاربری ایشان ذخیره خواهد شد و امکان استفاده در خرید بعدی از آن وجود خواهد داشت. جهت ارجاء کالای خریداری شده، کاربر باید حد اکثر تا ۷ روز کاری پس از خرید به بخش  “تاریخچه سفارشات” در پنل کاربری خود مراجعه و تقاضای ارجاء کند، اوپراتور های پیام پس از بررسی درخواست با کاربر تماس خواهند گرفت. در زمان ارجاء سفارشات اگر دلیل ارجاء بروز اشتباهی از سوی مجموعه پیام باشد هزینه ارجاء با مجموعه پیام خواهد بود در غیر اینصورت کاربر می بایست هزینه ارسال را تقبل نماید.
لطفاً توجه داشته   بعد از تایید و چاپ مشخصات نمایندگی محصول مورد نظر قابل ارجاع نبوده فقط در مواقع دارابودن ایراد فنی قابل ارجاع خواهد بود. بعد از واریز مبلغ ،کارشناسان پیام تماس و جهت تایید طراحی اقدام خواهند نمود. پیام موظف است اجناس خریداری شده را بصورت سالم وبسته بندی استاندارد تحویل باربریهای معتبر نموده و رسیدبارنامه انرا به مشتری تحویل نماید با تحویل شماره بارنامه مسیولیتهای نقل و انتقال به عهده باربری و مشتری خواهد بود.